Makkelijk en snel je vraag stellen op de website.

Al enkele jaren werken we toe naar een geautomatiseerde wereld. Hierin zijn bots en robots een belangrijke uitvinding. Ze nemen het mensenwerk over en zijn voor veel dingen inzetbaar. Zo ook binnen de online klantenservice. Hier zie je vaak al een geautomatiseerde gesprekspartner, ook wel een chatbot genoemd. Een chatbot gaat het gesprek met je aan en probeert door de kennis die hij heeft je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Een chatbot kan je in verschillende sectoren toepassen. Denk hierbij aan detailhandel, webshops of iedere andere website waar algemene informatie op staat.  

Een chatbot binnen de sector bestrating.  

Een chatbot kan binnen deze sector een uitkomst zijn. Zo kan je de chatbot zelf alle kennis geven die jij hebt. Dit kan van alles zijn, denk aan: levertijden, voorraad, verzending, betalingsmogelijkheden of algemene informatie zoals openingstijden of retourneren. Een chatbot weet zo veel als jij hem aan informatie geeft. Het kan natuurlijk zo zijn dat de chatbot er met de klant niet uitkomt of dat de klant graag een echte medewerker spreekt. In dit geval kan de klant in de chat aangeven dat hij dit graag wilt door een woord te typen. De chatbot stuurt het gesprek dan door naar een specialist. Hij of zij kan dit dan verder oppakken met de klant. 

Je eigen bedrijf verlichten in werkzaamheden door middel van een chatbot. 

Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice. Dit zowel met chatspecialisten, chatbots of flowbots. Ze kunnen je adviseren, informeren of helpen. Dit kan je doen door je klantenservice uit te besteden of door een samenwerking. Onze chatspecialisten zijn 72 uur bereikbaar op de chat. Zowel door de weeks als in het weekend. Met jouw hulp kunnen we ook een chatbot of flowbot bouwen. Chatkracht helpt je graag met de ultieme online klantenservice ervaring.